Category Archives: Meh, No Set Topic

I’m Here

I’m here, but you know, it’s one of those days that I don’t feel like I’m completely all here. It’s a weird feeling, and while I’m not complaining about it, it’s just weird. But, as you might have noticed, there’s a new look. I got bored, and wanted something new. Only thing I really changed was the width (sorry if you’re on 800×600, but that’s just too damn thin for me and my 1280 reso), and a new header graphic. If you haven’t figured out who that gorgeous girl is, you need to just walk away now, :lol:.

Last night … oh my god!! It was amazing! I watched the “recap” of Season 1/2 of Greys (didn’t even know about it), and then the season premiere. I missed all but 3 minutes, :lol:, of CSI, so if you saw it, a nice recap would be lovely (like where the hell was Catherine, because all I caught was her was basically cleaning out from under her nails). Anyways, back to Greys. Alex, *sniffle* was amazing. The guy definitely loves and cares deeply for Izzie. And Meredith is definitely “dark and twisty”, . That made Julie and I giggle. I got so pissed, though, when Derek decided that he loved Meredith. Okay, decided to tell her, and um, Addison has lost her damn mind (washing Meredith’s panties o.O).

ER, though, had to be one of the best. Julie and I both had total female reaction with Abby’s situation. Still aren’t 100% sure if they had to remove it all (guys got me talking and I missed it :(). Sam, though, was amazing. I think I would have done the same. Actually, I’m pretty sure I would have done the same. Guy definitely deserved what he got.

from The Pixel Pantry

Busy-ness

Phone arrived yesterday!! It’s so cute, but man, I get a hand cramp when I’m on it for too long, :lol:. Thank god for speakerphone (which sounds amazing). I love the cuteness of it. Definitely fits me in good ways.

Right now the weather is icky wet , but that’s totally okay. We really need the rain, and it keeps temps nice and cool. Since Josh is working, though, it’s a lazy day, spent in front of the PC, :lol:. Gives me time to work on sig orders (got yours, sawcat), and new sigs for the shop. So far, though, no one’s shopping. If something’s wrong, please, let me know 🙁 I’m here for ya’ll 🙂 I can even work out deals for those who are broke, yet want some 🙂 And I’m willing to do trades 🙂 Jeez, I sound desperate there, don’t I?

Onto other news: I talked to Mom yesterday. Megan has now officially scared the living shit out of the family. She told Mammaw that she wants to kill herself. So, Mom’s sort-of freaking out. I say sort-of because she and Dad have been through this before, with me. Thankfully, though, they know how to deal with it, and what to do. Bad thing is the fact that at this point in time, Megan’s refusing treatment, except for the Zoloft (which fucked me up, too, but docs don’t seem to think medicinal interactions can be heriditary … guess that got proven wrong, *grumble*). Megan’s got an appointment later with a new doc. They’re hoping for more than just the “anxiety disorder” with “depression” diagnosis. If they get that, again, they’re gonna lose it, I think. I was diagnosed with that for 4 years before one doc who clued in (made my first initial diagonsis), and figured out it was bi-polar, with the panic attacks being part of the manic of the manic depressive. So far, Megan hasn’t reached that plateau that I reached, but I had a major trigger, one I don’t discuss except for family, which Megan’s never gone through (thank god for her). Hopefully, if Megan ever needs to talk, she knows she can call me, day or night, and I’ll be there for her. I know what she’s dealing with. Dad does as well, but it’s harder for either of us to talk to Dad, just because he’s a guy. And Meg, if you’re reading this, I LOVE YOU!!

From Siggy Piggy

Bored

I’m so sick and tired of this theme. It’s no longer even funny. I just hate, hate, hate it. Okay, I don’t hate it. I’m just bored of it.

So! I’m looking for ideas. I’ve got plenty of choices for templates: 3 columns, 2 columns, fluid, etc. I’m just so out of ideas that it’s not even funny. I want something to promote breast cancer awareness (for October), but I also want something to celebrate Halloween.

So, Ideas!! PLEASE!!

Yesterday, I got to talk to Kirsten. She sounded so happy. Much better than what she sounded like before all the shit went down. I heard Nate in the background, and he actually sounded pretty good, so hopefully it’ll stay that way. It was so good to talk to her.

Last night/early this morning, Josh and I had a major, mondo blowout. One of the ones where I’m about to lose it completely, and it’s all because of a stupid comment he said. It’s along the same lines as ones he makes almost constantly when we fight, but this time just blew the lid off or something like that. I lost it, and nearly threw the ring at him. BUT!! Something good did happen because of it: he finally gave me a very honest, from his heart reason, why we haven’t officially tied the knot: he wants me to have the dress that I want (no matter what, it’d cost at least $200-400 just for fabric, :lol:), and the fact that we can’t afford to do it up right. *sniffle* Nearly made me cry. Okay, he did make me cry, but that was because he said that when he’s talking to customers asking about things that he knows I like and enjoy and have given him information on, he says “my wife likes blah, blah, blah,” .

Not much else is going on. I’m trying to find some easy sigs for NFL fans, but having a hard time coming up with the idea. So, if you’re an NFL fan, and have an idea, toss it at me. I’ll do my best to do it, and give you the first one free 🙂

from Kimicatt

Mini Vacation

Jamie and Kathy took the babies, both of them, for the weekend, so I had a mini vacation. Friday, Josh and I spent the evening at Mark and Julie’s, watching the KU game. KU lost, :lol:. Yesterday, I went over to see Jules, since she was off, and we watched the first half of the K-State game. DAMN! That first half was awesome, and from what I can tell, it just got better and better. After the game, we went to Walmart, picked Josh up on his lunch, and we all had Chik-fil-A. It was nummy!!

After dropping Josh back off at work, Julie and I hit the mall. We checked out Victoria’s Secret, getting ideas for the guys, looked at a few costumes in the costume store, and a few other stores. After doing the mall, we went to Bed, Bath, and Beyond. Jules had a gift certificate she wanted to use. She got a towel and some candy, :lol:. It’s so hard to choose what to get there, :lol:, I’m telling you 😛

Last night, we saw Gridiron Gang. Oh my god! The movie was amazing. I knew it was going to be good, but man, oh man, it was awesome, absolutely awesome! Dwayne “The Rock” Johnson was absolutely amazing, Xzibit totally blew me away, and the kids were just outstanding. They didn’t drown out the story with a lot of music. In fact, I can’t remember any that I actually heard, so that, to me, is a really good thing. If you ever get a chance, it’s worth the money to go and see it.

Oh, we also heard about a few new things that’ll be coming within a year from today: HP will be in IMax, a new double-O seven movie (looks actually really good), and a few new other IMax movies (I heard HP and Julie and I missed everything else, ).

Now, it’s getting way too damn quiet everywhere, and it’s freaking me out. It’s quiet outside, it’s quiet inside, it’s quiet, quiet, quiet. HELP!!

Tag from Tina

Walmart … you fail at life

It’s been confirmed: Walmart is doing away with layaway. They’ve implemented cards that you get “immediate” approval with little to no interest, or so they claim. Yes, the same ones that associates cannot get. Why? Because they don’t make enough or some shit like that. That was the reason Josh was given when he got denied. So, later on, Josh and Mark plan on looking for new jobs. Joy of joys. I hate that fucking company.

Today’s Mark and JuJu’s cook-out. The day I’ve gotta pretend to be married to Josh *snort*. Other than that, not much else going on. I do have a few more tags to add to SnM later on today 🙂 YAY!!

Created by Christy