Things That Make me Go Hmmm…

  • best hgh releaser … what is it for?
  • Why people hurt people
  • Why people push away others when they need them the most
  • Why my friends have to hurt and I can’t do anything about it
  • Why does the world have to just suck sometimes

Am I the only one who has any of these thoughts?

TVs

Josh and I were looking at TVs last time we went to Best Buy. We started out wanting plasmas, but they require their own plasma mounts. That, and they have to be recharged or whatever. Nah, don’t want that. We’ve looked at LCD, but that makes us feel like we’re watching our computers, :lol:. So, not what we want. So, instead, we’re saving up for one of those gorgeous LED TVs. Have you seen those? TO DIE FOR!

PLEASE?

No More Home Depot

Josh is no longer ever going to take me to Home Depot. We went in for things for a hose, so Josh could flush my heater core (worked awesome, BTW). Yeah, we spent an hour in the store. Why? Because I wanted to look at windows, doors, floor tiles, counters, etc. I love walking through Home Depot and Lowe’s for that stuff. I had Josh rolling his eyes because I found the tub faucets and told him “even the faucets will match and/or coordinate”. What? I’m not obsessed, I swear.

Waiting …

Can you believe that it’s almost Halloween? I’m so excited already. I’m ready to have like a bunch of wallpapers that I’m gonna have rotate through-out the month. *w00t*

I can’t wait to see the costumes that the kids are wearing this year. Considering how often I see an ad for Mesothelioma lawyers, I wonder how many kids will be dressed as one.

Personally, I’m going as Abby. I can easily do her for Halloween, and re-use the parts, :lol:. I even found the perfect wig at Walmart for it. I’m not brave enough to dye my hair black for a costume, :lol:, and the spray temp stuff takes DAYS to come out. :( Maybe if I can find some wash-out dye. That would work!

Enhanced by Zemanta

Things to Do: 09/28/2009

  • Do laundry
    Well, it’s that time again, :lol:. Time to get back on the schedule of laundry.
  • Do dishes
    *snort* I had doing dishes, but they stink, :lol:. Which is probably why Josh didn’t want to do it, :shout:
  • Work on Krissy’s site
    She’s requested a scrapped layout. *w00t*
  • Work on parents’ site
    I have to finish a few of the pages, :lol:. I’m almost done with it though :)
  • Create Halloween desktops *w00t*
    I’m gonna create a few, and then, double-check with my CT leaders and see if I can offer them for download. :pray:
  • Get out something for dinner
    Pretty self-explanatory, I’d say.
  • Work-out
    Time to start working out again. I want the new EA Sports Active: More Workouts work-out game coming, plus HHA, and Wii Fit + Wii Fit Plus, so gotta get self used to working out again.
  • Get Ethan a bath
    He went to Holton with his daddy yesterday, and got kind of stinky, :lol:. Refused the bath last night, and that’s a battle we refused to fight. He’ll get one today at some point.